Na co se nejčastěji ptáte

Jak si mám objednat jídlo?

Je to skoro jednodušší než uvařit čaj. Přesto jsme pro vás připravili krátký návod.



Nikdo se mi už delší dobu neozval. Co mám dělat?

Zavolejte naší podpoře na telefon: +420 461 100 936. Vaše telefonáty vyřizujeme každý den od 9:00 do 22:00.



Nenašel jsem tady svou oblíbenou pizzerii nebo restauraci.

Napište nám! Jestliže spolupráci na základě Vašeho tipu nastartujeme, máme pro vás připravenou zajímavou odměnu!



Jak dlouho trvá rozvoz?

Obvykle to bývá půl hodiny nebo hodina. Doba doručení však závisí na rychlosti restaurace nebo denní době. Největší špičku očekávejte během pátku nebo v sobotu večer.



Chtěl bych si objednat na několik dní dopředu.

Objednejte si z aplikace na našich stránkách a do poznámky uveďte, který den a v jaký čas byste chtěli jídlo doručit.



Jak si stáhnu mobilní aplikaci konkrétní restaurace?

Každý z našich partnerů má svou individuální aplikaci s vlastními podmínkami rozvozu. Zadejte jméno restaurace do vyhledávacího pole na úvodní stránce webu. Klikněte na ikonu jablka pro AppStore nebo robůtka pro Android. Systém vás následně přesměruje na stránky, kde si aplikaci můžete stáhnout.



Provozuji restauraci s rozvozem jídla a chtěl bych také svoji aplikaci.

Není problém. Podívejte se, co všechno vám můžeme nabídnout.